Verona ♥

Red en stressad ponny idag. Hon ville bara springa och kolla på annat. Lyssnade nästan ingenting, efter 20 minuter så började hon tugga på bettet och i skänkelvikningen så gick det okej i skritten och bra i traven. Kändes okej ett tag men nej, sådana pass vill man undvika! Sen red jag ju runt jordhögarna som fram och avskrittning och när vi skulle rida runt för att skritta av så blir hon ännu mer stressad och då klappar jag henne på halsen och då ska hon självklart hoppa till. Men söt som hon är hoppar hon upp i luften. HAHA så söt..
Sen så vart Verona skodd och var jätteduktig fast hon stod på bakbenen några gånger -.- Sen åt jag min frukost som mamma la ner ^^ Efter 40 minuter så kom Sussie och hon skjutsade mig och Ebba till handen, tack! Sen så åt jag och sen åkte jag "pulka" ^^ Nu sitter jag hemma med mina tråkiga vänner.. Har varit i farsta med min syster också och skulle lämna tillbaka kameran så sa dom att dom inte tog emot den. Så min syster körde hem mig och sa att jag fick ha hennes kamera tills jag får min som hon sen åkte och köpte, TACK ♥ Sen ska jag, ja, låna 300 av henne för att rida privatlektion på enskede för att mamma "inte har" pengar för hon hade betalat mitt busskort, min ridning, min kamera och allt vad det var. Sen ska jag ju rida privatlektion i Gnesta den 2 och Enskede. På enskede ska jag rida Faramir, hmm, hur ska det gå? Sen i Gnesta vet jag inte vem jag ska rida..
Men men nu ska mina fula kompisar gå så då avslutar jag här, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0