Verona och Daylight

Har suttit vaken ett tag nu, eller en halvtimme :')
Ska ställa mig i en varm dusch strax och sen fixa mig, åka till stallet och rida (: Rider klockan 9 idag, varför vet jag inte.. Men hoppas det går bättre på dressyren idag, kändes ju jättebra i tisdags.. Hoppas!
Sen efter ridningen åker jag hem, fixar mig och slappar. Vid halv fem ska jag och Ebba vara i Gudö där Amanda hämtar upp oss och då åker vi till Daylight. Så ska jag rida, herregud. Amanda har kvällsfodringen också så jag ska rida 6-7 tror jag det var (; Sen åker vi till Jennifer och firar hennes födelsedag ♥ Efter det åker vi tillbaka till Amanda och sover och upp tidigt igen. Åker till Daylight igen och då ska jag rida på morgonen också! ;) Sen så ska jag hem, fixa mig och så.
Sen får jag se vad jag hittar på :)
Det var ju jättelänge sen jag red Daylight "ordentligt" så jag hoppas det går bra, hon är faktiskt riktigt mysig när hon inte vill tjaffsa (: Ska bli kul att rida henne igen men jag tror inte det kommer gå så bra! :( :)
Igår bytte jag ju min kamera som vi köpte och då köpte min syster en Canon EOS 1000d och innan hon bestämde att köpa den till mig så lämnade hon sin kamera här :) Så jag lånar hennes tills hon lämnar min kamera ♥ Men jag hoppas det är snart för jag måste ju ha pengarna tills den 1.. Ops!
bara tre bilder om inläggets huvudsaker ♥
(vet att bilderna är visade..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den sista bilden var skitsöt! :)

Läs min novellblogg om JB!

http://justindbstory.blogg.se

2010-12-31 @ 15:36:27
URL: http://justindbstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0