trött? :(

Idag skulle jag egentligen med amanda till Daylight och ridit söten! MEN DUM SOM JAG ÄR FÖRSOVER JAG MIG.. så det får bli någonannanngång.. Mnemen amanda jag rider INTE bättre än dig som du skrev på din blogg??!?!!!?!?!?
Men men idag ska jag först åka iväg med girlsen och sen till enskede och då får jag hälsa på Sunlight, Indy och Madonna ♥
Men nu ska jag byta om till mina nya jeans och linne (:
den sista fast rosa ...
Jajja.. Amanda ska kolla när jag ska till Daylight igen, vi ska LÖSHOPPA, träna från marken och så :)
sen en bild på mig och skrutt när jag inte ridit henne på massor av månader ...
kärleken till dig går inte att beskriva ♥

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Fett snyggt linne ;o Vart har du köpt det? (:

2010-12-27 @ 18:07:42
URL: http://usmilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0