Tjossan!

Hej alla Michelles läsare! Amanda här, Michelles bäääästa kompis ;) Hehe.
Skitungen bad mig blogga så jag får väl göra det även om jag egentligen borde blogga på min egen istället!
Aja. Sitter just nu och kollar runt på olika kameratillbehör.. synd att min plånbok inte kommer vilja sammarbeta med mig :( Ska ju köpa en ny kamera sen efter jul! Så då kommer mååånga fina bilder på min egen blogg, ni får spana in den sen ;)

Har inte så mycket att skriva..? Kan ju säga att jag har Veronas fd bästa kompis (vi säger det :))) på foder, Daylight heter hon, stod på skutan förut där hon kallades för Britta. Hon står i Vendelsö nu, i ett privatstall som heter Forsen. Vääärldens finaste ponny! Fast inte enligt michelle kanske ;) Nu har jag inget mer att skriva.. ni får säga vad jag ska blogga om så kan jag ju alltid skriva igen, det här inlägget blev ju sådär lagom seriöst :D

min söta häst!
*FETLÄNK TILL MIG*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0