Presentation av mig

Michelle Verona Sjöö heter jag då, jag är en tjej på 12 år ..
Mitt största intresse är Ridsport och i den satsar jag nog mest på Hoppningen. Just nu går jag i skolan, Trångsundsskolan. Pluggar på i 6an då, ä l s k a r matte och h a t a r so :)
På fritiden rider jag ju, en medryttarhäst som kallas Monstret, shettis. Mer om hestarna kommer i annat inlägg :D
Själv är jag ganska oseriös och flummar eller så är jag sur.
Okej, vad ska jag skriva? :p
Mat äter jag typ inte, ser det äckligt ut eller låter äckligt säger jag usch vad äckligt. Då äter jag INTE!!
Så vad jag äter och inte äter bestämmer jag :)
Men åhh..
Jo juste, innan jag slutar ska jag bara säga en sak :o
JAG ÄR BÄST, SÖTAST OCH SNÄLLAST så..
fortsätt läs och kommentera, snääälla? (:
liksom, den med rosa ram runt är jag :)♥

Puss'
Michelle Verona Sjöö ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fortsätt blogga nu gullunge ! :D <3333

2010-12-12 @ 20:44:50
URL: http://jojjoaw.blogg.se/
Postat av: emelie

skriv myckee, alla ska läsa för din blogg e bäst!!:D<3

2010-12-12 @ 20:50:21
Postat av: Anonym

skriv myckee, alla ska läsa för din blogg e bäst!!:D<3

2010-12-12 @ 20:51:14
Postat av: emelie

ojj råka skicka 2ggr...

2010-12-12 @ 20:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0