no because i don't have a dick ...

tjulahoppsansaaaaaaaaaa

nu sitter jag hemma med underbara tjejer, kärlek till dom ♥
Men nu ska jag kolla på film.. Men idag har jag ridit lille ponny, red för malin.. Med eri och fannus. Red mycket galopparbete och fick till några riktigt bra galoppfattningar men hon orkar inte bära sig själv i djupsnö! Nu sitter fiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa och erica och slår varandra, normala? NEJ!

Lovar att blogga eeextra mkt imorgon, ska handla julklappar på fm och em ska jag rida barbackauteritt sen privatlektion igen ♥
Ses väl? :)
Puss!
pingpong ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej! Läs gärna mina Justin Bieber noveller :)

2010-12-23 @ 18:14:20
URL: http://justinbstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0