Min hästutrustning

Detta inlägg är då till för att jag ska "presentera" alla mina hästsaker..
Hmm, inga bilder kommer nog upp, förutom från google/hööks osvosv.. :D
Börjar nu :D

Brunt fleecetäcke
Grönt fleecetäcke
Blått fleecetäcke
Brunt ridtäcke
Svart/rosa träns
Svart träns
Blått shabrak
Blå voljlock
Vitt schabrak
Vitt schabrak
Blått schabrak
Rosa schabrak
Rosa schabrak
Rosa huva
Rosa tyglar
Rosa strykkappor
Svarta strykkappor
Lila grimma
Rosa grimma
Randig rosa grå grimma
Pannaband med stenar
Pannband med färgade stenar
Pannband med rosa stenar
Pannband med rosa och blåa stenar
Svart sadelöverdrag

Ja, det är väl min hästutrustning skulle jag tro x)




Där är det svarta tränset + blåa med rosa stenar  (verona har alltid det tränset) sen tyglarna, schabrak ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0