min dag

har ju köpt kamera idag sen åkte jag till wanda och wille med bestis och då red hon wille och det såg jättebra ut! Sen åkte vi hem, åkte "pulka" med amanda o ebba sen åt vi sen så satte vi oss vid datan och nu sover erica och jag sitter klar vaken och vill äta fast jag orkar inte.. chattar med ericas kille på msn :D Men ja.. Imorgon ska jag till farsta och handla kläder, mellandagsrea vettu? :) Fast funderar på att ta med typ 300 bara och spara resten? :) Nej jag vet inte!! Hehe .. Men ja.. Vad ska jag skriva? :) Nu får ni OSERIÖSA  bilder med min dåliga kamera......
driver!!!
Julklappar :D
ja fotade inget annat men herregud vilken skit kvalite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0