Just Dance 2

Nu har jag suttit hemma vid datan i snart några timmar ^^. Efter skolan gick jag hem till Moa och hämtade hennes träningskläder och sen gick vi till Sofia. Körde Wii (Just Dance) och det var riktigt kul! Vann till och med över Sofia 2 ggr ;) På Toxiclåten, kul att dansa ju! :)
Sen har jag ju liksom inte gjort så mycket, snackat med sister om iphonen men nej tydligen inte ;s jävla skit -.-

Men nu har jag suttit vid facebook, kollat bloggar och ja.. Snackat med aci :D
Jag ska göra en sak... Ja det handlar om sötnosen ♥


alltså kolla, ö g o n g o d i s ♥

Okej, det är ingen beadles blogg men ändå, JAG MÅSTE..

Nej då, men dålig uppdatering, inga läsare eller så .... Men faktiskt, jag vet inte vad jag ska skriva, förslag någon? :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0