enskede ridsällskap

efter skutan åkte jag, jejje och erica till enskede då. hälsade på skruttisarna, madonna, sunlight och indy.. pussades lite med monte också (:

Sen så red Erica Gilbert igen och det såg riktigt bra ut igen, Lillis (hennes ridlärare) sa att hon aldrig sett Gilbert gått så bra!! :D Erica är bäst på att rida typ? :o :d :p
Men hm, sitter hemma med j och e och har tråkgit? nej då men vi gör ingeeeet speciellt hehe.. Ska vi åka pulka? (a)
Hehhe.. :')
Men veckoplanering!!!!!!!!
Måndag: Enskede
Tisdag: Dressyrkurs sen Enskede
Onsdag: Dressyrkurs sen Enskede
Torsdag: Dressyrkurs sen rida Daylight och sova hos Amanda ♥
Fredag: Rida Daylight och sen fira nyår med tjejorna ♥
Lördag: Inget bokat tror jag?
Söndag: Rida i Gnesta
Så ser min vecka ut tror jag? :) På lördag tror jag inte jag ska göra något dock men men :) Någon som vill hitta på något? :D
♥♥♥ suddig bild på mig och Freyr i somras ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0