Amanda igen

Oj nu vart ni besvikna va? Michelle är ju lite för seg för att blogga själv hehe :D Nej men hon bad mig skriva om henne och Verona.. och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dem, för jag vet inte alls hur deras relation är.
Alla skriver hela tiden att "åh man ser så tydligt att de älskar varandra. Dör Michelle dör Verona och tvärt om, bla bla bla".
Enligt mig är det helt omöjligt att se vad en häst känner, vissa kanske bara beter sig som små änglar och verkar hur glada och kärlekskranka som helst - för att få godis? Jag vet inte vad hästarna tycker och tänker men jag skulle aldrig kunna säga att Day älskar mig trots att hon alltid är glad, gnäggar när jag kommer eller allt vad hon nu gör, jag är ingen tankeläsare.

Däremot kan jag se att Michelle älskar Verona, och att hon tror så mycket på den där lilla fula ponnyn som egentligen inte ser ut så mycket för världen. Själv tycker jag att Verona är sjukt rolig att hoppa, har hoppat henne högre än Michelle faktiskt xd Men hon och jag har olika metoder för att få Verona över. Jag hade nog aldrig fått runt virre på en 50-bana faktiskt, för Michelle stöttar henne över samtidigt som jag övertalar henne, två olika saker. Michelle tycker att jag rider henne bättre men det håller jag verkligen inte med om!

Även om Verona kanske inte älskar Michelle, så vet jag att hon känner igen henne. Michelle är den enda på hela Skutan som verkligen ägnar tid åt Virre, så det är rätt uppenbart. Därför tror jag att de klarar sina tävlingar så bra,
Michelle tror på Verona och det blir omvänt när de är tillsammans. Dessutom är de ju jävligt söta ihop! ;)

Nej men jag tänker inte sitta här och skriva massa skit. Tycker de passar ihop och att Michelle rider henne bra, mer kan jag inte säga för jag tycker det är så överdrivet, alla ord om att de älskar varann och bla bla. Så nu har ni min åsikt i ett jävligt tråkigt inlägg!


jag och verona våren 2010


michelle och verona sommaren 2010

(bilderna blev avhuggna, blä -.-)

*LÄNK TILL MIG*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0